joi, 25 august 2011

Leapsa preferinte

Gata cu imprumuturile ))) Andreea a creat ceva pentru noi...Deci o sa fiu laconica.


                                                  
                      1.Revista preferata: ca design Vogue...din astea romanesti Unica


                                              
                      2.Culoarea preferata: pfff oare cine o ramas neinformat))) Violet

                      3.Serialul preferat: nu am asa ceva...sunt prea lungi pentru nervii mei

                      4.Emisiunea preferata: nici de asta,cred


                                                    
                       5.Cartea preferata: "Strainul" de A.Camus


                                                 
                      6.Cantecul preferat: "Wonderful life" Hurts


                                                     
                       7.Filmul preferat: Perfume:The story of a murder


                                                 
                      8.Blogul preferat: hai sa fiu modesta ))) al meu


                                            
                      9.Cantaretul preferat: James Blunt

                     10.Tara preferata: unde mii bine mie



6 comentarii:

  1. Filmu preferat,m-a socat!!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca ti-a placut leapsa . Cred ca ti-am dat vreo 5 pana acum si numai p-asta ai preluat-o .

    RăspundețiȘtergere
  3. ha, avem multe preferinte comune. :>

    RăspundețiȘtergere
  4. @CorinaG.: da ce asa draga mea? )))

    @andreea: hey nici chiar asa...asta e "creatie proprie"...mi-a placut si de aia am preluat-o...Si nici nu ar fi fff interesant sa avem toti acelasi lucruri,nu? ;)

    @dreamyquirks: ))) ma bucur mult

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru mine filmul dat se echivaleaza cu Dorian Gray...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eiii hai...e un film despre multe, depinde ce iti trebuieste aia iei...da ma rog gusturile nu se discuta

    ps: clar,ca eu nu l-as recomanda celor slabi de fire )))

    RăspundețiȘtergere