vineri, 4 martie 2011

Let's be smart people

  Zilele astea m-am intilnit cu un prieten...Am vorbit de una de alta...si la un moment dat imi spune "tu esti fiica perfecta pentru parintii mei",eu:"de ce? :D","asa,tu faci totul perfect,esti mereu corecta si le stii pe toate"...Hmmm
   Nu stiu de multe ori multi amici de ai mei se uita sceptic la notiunea de a fi "destept"...Nu pricep de ce  in ziua de azi e la moda sa fii prost si fara prea multa gindire...daca esti mai destept automat esti a loser...Treaba fiecaruia,dar eu nu pot fi asa...Eu sunt inteligenta,da poate nu sunt un wunderkid,dar nici proasta,sa zicem putin peste mediu ))...Eu nu pot fi altfel si nici nu mi-am putea permite sa ma fac intr-o ureche...Una genele nu-mi permit,cei sa-i fac :D,dar nici cotingetul de oameni cu care comunic...Nu stiu cum alte persoane,dar eu imi place sa invat...da! invat...invat tot ce vreau si pot...Aici nu ma refer la matematica,chimie si nu stiu ce alte obiecte din programa scolara,desi nu cred ca incurca foarte mult pentru o cultura generala profunda,dar la faptul ca imi place sa cunosc cite ceva din toate domeniile...Nu stiu altii, dar eu m-as simti super stupid sa nu am o carte care imi place,sa nu stiu cite ceva despre cultura unui popor sau altuia,sa nu stiu un picut despre economia mondiala,despre pictura,muzica,dans etc....
  Poate unii pot traii in umbra prostii lor eu nu... Nu am chef si nici putinta sa fiu proasta si sa nu stiu altceva decit cum ma cheama (serios stiu si asa persoane)... Cum poti sa vorbesti cu o persoana care nu stie nimic...simplu de tot ce sa vorbesti cu ea?!...
    Toata viata mea m-am autoinstruit si continuu sa o fac..in toate domeniile pe cit imi reuseste...dar altfel nici nu se poate...Imi pasa putin de ce crede lumea ca e "la moda" sau nu...nu cred ca e foarte cute sa fii prost ))...
    Eu va sfatui pe toti sa invatati la propriu cit mai multe,pentru a evolua si pentru ca lumea sa aiba ce discuta cu voi,pentru ca adesea unii imi spun "wooo tu cu atatia vorbesti,dar eu nu...",problema ta,simplu de tot,dar ce poti spune tu lumii ca sa te asculte!...Credeti-ma, invatati, cititi, priviti, ascultati, vorbiti, ginditi! si va ve-ti simti mai bine si oamenii din jur se vor schimba,la propriu...

 Ce nu am dreptate?...

                                                                                             Let's be smart people





2 comentarii:

  1. Ai citit/ascultat scrisoarea catre liceeni de Tudor Chirila? Daca nu, fa-o, pentru ca e foarte inspirationala si tine de ce vbesti aici, ceva in privinta la care sunt total de acord.

    "Cititi orice, fara discernamant. Nimic nu e mai important ca lectura, acum. Apoi, cautati-va intre voi. Vedeti care cititi aceleasi lucruri si inhaitati-va. Numai in haita de oameni destepti o sa reusiti. "

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu am citit adresarea data si sper sa o urmeze cit mai multi

    RăspundețiȘtergere