duminică, 20 martie 2011

'neata...stau si imi beau cafeau.Ma gandesc la ale mele,privesc pe geam e urat afara si nu-mi inspira nici o dorinta sa ies,ufff dar trebuie.Toti oamenii merg,cu capul aplecat...de ce? si dupa aia se intreaba de ce au viata pe care o au.Aceea o merita,pentru ca nu au dorinta sa priveasca in jur,sa-si ridice ceafa din pamant...nimeni nu o va face pentru ei...Niste copii mai veseli alearga.lor lii paralel de vremea de afara,ei se bucura de viata...Si au dreptate,miine va fi o zi frumoasa,dar va fi cu o zi mai putin...o nimica toata trece doar viata :))...Acus ma voi imbraca si voi iesi,sper sa mi se schimbe starea mea de spirit...Va urez o duminica placuta

Un comentariu:

  1. ah, azi am putut sta in pat mai mult. ieri in schimb am fost nevoita sa ies din casa si sincer as prefera sa o fac iar, decit sa stau acum sa fac temele astea afurisite. si tie o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere