sâmbătă, 26 martie 2011

Ora Pamantului


 Astazi, 26 martie, intre orele 20.30-21.30 se sarbatoreste Ora Pamantului. Oamenii sunt invitati sa stinga luminile, sa deconecteze echipamentele electrice care nu sunt esentiale si sa se gandeasca la schimbarile mediului ce au avut loc in ultimul deceniu. Actiunea are un rol pur simbolic deoarece nimeni nu poate opri o centrala electrica pentru o ora. Curentul se va produce in continuare, turbinele se vor invarti cu aceeasi viteza iar poluarea va fi aceeasi.
    Existenta durabila a umanitatii presupune gandirea in alte culori decat griul si negrul caracteristice poluarii, transformarea simultana a mentalitatilor, asemenea metamorfozei larvei in fluture si a batailor lui captivante si sincronizate din aripi. Schimbarea suntem noi! Fiecare, eu, tu, impreuna.
   In acest an, pe 26 Martie, intre orele 20.30-21.30, o data cu stingerea pentru o ora a luminilor exterioare sau interioare care nu sunt esentiale functionarii si deconectarea echipamentelor electronice aflate in stand-by este momentul sa trecem la o schimbare pozitiva si profunda a modului nostru de a relationa cu mediu.
   Nu va costa nimic sa va alaturati actiunii date...plus aveti posibilitatea de a medita,vorbi cu mama,sora,catel,purcel...

 Avem o casa comuna,sa o "curatim" impreuna.

inspired by autogreen ora_pamantului

7 comentarii:

  1. Ma alatur si eu actiunii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna initiativa,pacat ca e doar o ora in an

    RăspundețiȘtergere
  3. ma alatur normal, tot ce e mai bun pt. planeta noastra

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ! imi place blogul tau :D cred ca o sa te trec in blogroll :D intra si tu pe la mine daca vrei : www.profund-antianalfabet.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Fine actiune.Eu anul asta pentru prima data am participat la ea.Mi-am convins toti prietenii si facem o petrecere pe intunericu :d.Sincer nu stiu cat am ajutat eu Terra da eu ma distrez de minune wo wo wu

    RăspundețiȘtergere
  6. The strangest thing was when I heard shouting outside. I suppose most people watching the match on TV. Hence noises.

    RăspundețiȘtergere