luni, 7 martie 2011

my thirteen


Astazi voi scrie inca despre un "simbol" al meu :)) asta e numarul 13... Desi toti considera ca el este un numar purtator de ghinion eu nu-l vad asa.De-a lungul timpului el mi-a adus numai noroc incepand cu faptul ca e reprezentantul vietii mele,fiindca eu sunt nascuta pe data de 13. In general eu consider ca fiecare e capabil sa ofere energia pozitiva/negativa unui anumit lucru,simbol sau numar si astfel apar talismanele sau lucrurile care ne provoaca ghinion,depinde doar de noi.In continuare va voi oferi citeva motive pentru ca si voi sa crede-ti in magia frumoasa a lui 13 :) si sa nu mai aveti dureri de cap cand in calendar,ceasul,nr.apartamentului,adresa va arata nr. 13.

  • Egiptenii au fost primii care au dezvoltat o superstitie a nr. 13, dar la ei aducea noroc. Ei credeau că sunt 12 trepte ale scării care duce la viata eternă. Atingând a 13-a treaptă însemna că ai trecut dincolo. Numărul 13 la ei era asociat cu nemurirea.
  • Ca număr , 13 este un număr prim, care nu se împarte decât la el însusi si la nr. 1; el nu se raportează decât la el însusi si la Divinitate/Puterea Supremă (care este reprezentată de numărul 1). 
  • Oamenii născuti în data de 13 sunt harnici, constiinciosi si disciplinati, care-si realizează telurile propuse lent, dar sigur. Sunt însă introvertiti si putin comunicativi si tind să ia decizii fără a tine seama de părerea colaboratorilor ; de obicei ei manifestă împotrivire si neîncredere fată de tot ce altora li se pare facil.
  • In plan cotidian, 13 eliberat de prejudecati si orientat pozitiv are o mare forta de realizare. 13 este un suflu extrem de puternic peste obiectivele bine trasate, care necesita putere de munca si efort.
  • Numarul 13, dupa cuvintele Mantuitorului, este un numar divin. „Eu – zicea El celor 12 Apostoli – merg sa va gatesc voua loc. Eu va voi lua pe voi la Mine, ca unde sunt Eu si voi sa fiti” (Ioan 14, 3-4). Din cele arate reiese clar, ca numarul 13 este un numar bun, dorit, stralucit, preamarit, placut, fericitor vremelnic si vesnic, adevaratilor pastori si pastoriti.
  • Numarul 13 a fost asociat mereu cu magia si stiintele oculte,de aceea este perceput ca detine o anumita putere misterioasa.Este emblema cunoasterii secrete a destinului.
  • Există 13 articulaţiilor majore în corpul dumneavoastră. 
  • Există 13cicluri lunare într-un an solar, şi luna "calotareste" la 13 grade pe cer în fiecare zi.
  • Oameni celebri care s-au nascut pe 13: Henric a IV-lea; Robbie WiliamsMircea EliadeThomas JeffersonAlexander Rybak (cântăreț norvegian);Margaret Thatcher; Robert Pattinson ... 


4 comentarii: