vineri, 11 martie 2011

11.03.11

Ufff ce zi...ultima zi "formala" de vacanta :D.Super vacanta cite mai am de facut si vreau sa le reusesc pe toate,dar despre intreaga saptamana fac un rezumat la sfarsit. Azi am vorbit a lot la telefon(pacat ca nu sa inventat la telefon ceva care automat sa ma faca sa ma opresc :d),m-am vazut  cu cineva caruia i-am promis de jumate de an ca imi fac timp sa-l vad,sincer pana acum nu prea am avut chef si nici prea mult interes,dar dupa cum stim lucrurile se schimba si uneori destul de mult.Am  fost la shopping, dar cred ca e mult spus,deoarece nu am gasit nimic din ce mi-am propus doar niste chestiute mici,dar miine imi iau revansa promit )).Acum sunt extra busy,imi fac lucrarea de cercetare la chimie.mai bine zis o finalizez dar finalul e departe )).Am mult de munca pentru ca trebuie sa fie gata pana duminica deci azi nu dorm pfff. Daca tot asa ocupata sunt :D imi cer scuze pe aceasta cale celor care nu ajung sa le acord timp...Acum spor la munca mie,noapte vesela,buna,linistita si cum vreti voua!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu