joi, 31 martie 2011

value your time


 Pfff ce saptamana nebuna...azi insa m-am odihit.Fac abstractie de faptul ca am stat pana la ora 3 la scoala si muream de foame si de somn,am venit acasa si am dormit demiaza...eu de mult nu mai aveam asa "lux"...acum ma simt formidabil si gata de ultima zi inainte de mini-vacanta :d din weekend...
 Sper ca tot ce imi propun sa reusesc sa indeplinesc pentru aceste 2 zile sunt singurele in care am libertatea de plina si de regula nu sunt constransa de "dusmanul" meu permanent-timpul.Uneori asa sunt invidioasa pe persoanele care au timp berechet si stau si privesc in pod :d citesc linistiti o carte,dorm sau isi sorb in liniste cafeaua...uneori ma simt constransa de toate activitatile astea si cand ma gandesc ca visul meu mereu a fost sa fiu mereu implicata in ceva,sa nu am timp "de pierdut"...eram infantila...Eu imi ador activitatile pentru ca ele sunt diverse,cunosc multe persoane interesante,ma dezvolt multilaterar,invat a trai viata sau mai degraba la moment o exersez :d...imi place viata mea pentru ca am de toate...dar am nevoie de putin timp pentru suflet si vreau sa ma simt o adolescenta veritabila care nu amana o iesire in oras care o planifica o saptamana si era entuziasmata numai ca nu are timp...putin ma inteleg... 
De cand vreau eu la un balent sau la un teatru sau la iesirele alea spontane...caci din proprie experinta spun: timpul nu asteapta,iar oamenii si mai putin...  
Sper ca toti voi sa le reusiti pe toate...sa intelegeti la timp ce e important si ce poate sa mai astepte...si sa traiti viata numai sa cum va face sa va simtiti fericiti...






                       



2 comentarii:

  1. Sincer iti spun bucura-te de acesta perioada. Timp ai, trebuie doar sa stii cum sa-l planifici in asa fel incat usor, usor cu multa rabdare sa le faci pe toate. Ai o viata inainte, nu e bai daca maine sau saptamana asta nu mergi la teatru.
    In plus gandeste ca peste putin timp o sa mergi la munca. Ce te vei face atunci? Eu aveam zile in care plecam la 7 dimineata si mai ajungeam seara foarte tarziu. Atunci te poti vaita ca nu ai timp de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm planifici...planifici si pana la urma nu mai ramane timp de lucrurile simple...cred ca toti oamenii sunt in criza de timp

    RăspundețiȘtergere