miercuri, 13 aprilie 2011

13.04.2011



  offf azi sunt asa somnoroasa....Afara ploua,e frig,stau sub plapuma si vreau sa dorm...azi asteptam sa ma sune my L. si am adormit de atata asteptare :))...Am chiulit de la lectia mea de engleza,motiv: am adormit :p...Am privit pe geam...toti oamenii alearga, merg grabiti si se tem sa nu fie uzi pff eu azi chiar mi-am inchis umbrela si am mers asa ,am si sarit in baltoace :d ...mhh was so funny (mda acum nu ma simt excelent dar a meritat)...acum caut ceva pe net si imi chinui mintea sa memorez capitalile tarilor din Asia uff geografia asta o sa ma omoare :d ...degeaba imi framant limba....plec sa ma culc...azi e un record si pentru mine...nb

       


3 comentarii:

  1. Thank you very much ...I'm glad that you enjoyed to find "my world" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place vremea ploioasa...cel putin acum...pentru ca se muleaza dupa starea mea de spirit.

    RăspundețiȘtergere
  3. uff.. vremea asta. așa cum e afară, așa e și dispoziția. tristă ca niciodată. ;(

    RăspundețiȘtergere