vineri, 22 aprilie 2011

22.04.11

  mhhh e tarziu dar mai am atatea de facut...maine plecam la tara...facem Pastele acolo.E o frumoasa traditie care nu vreau sa o intrerup pentru nimic in lume...De ce prefer sa sarbatoresc acolo si nu in oras ei bine acolo mi-am petrecut prima parte a copilarii mele,acolo oamenii se bucura mai sincer de aceasta sarbatoare plus ca tot acolo imi sunt toate rudele...Imi place la tara,voi petrece acolo toata saptamana (yupppiiii sunt in vacanta) acolo ma simt libera si capul meu e gol de toate ideile ...nu am prejudecati...by the way azi nu am fost la scoala (mhh :D:D)
pe deoparte regret,fiindca nu mi-am putut imbratisa bbitele mele inainte de Paste,vroiam sa le spun o vorba buna...eu chiar cred in sarbatoarea aceasta deci vroiam sa plecam cu inima curata si sa ne uram un Paste fericit tet-a-tete..pfff dar asa a fost sa fie... :)
  Daca nu voi fi o saptamana in oras nu voi scrii nici posturi...nu o sa-mi car laptopul cu mine din simplu motiv ca vreau sa ma bucur de libertate si sa uit un pic de viata asta virtula :p insa deoarece am fost mai inspirata zilele astea am scris niste posturi "planificate" asa ca doritorii vor avea ce citi...
  Un Paste fericit tuturor si incercati cu adevarat sa fiti  mai buni si mai iertatori si curatati-va mintea si sufletelul de toate "gunoaiele" :) macar o zi in an...
          
                                                                                                               Cele bune!!!


2 comentarii:

  1. da kiar că nişte libertate de viaţa virtuală nu strică deloc :)..şi ţie îţi doresc un Paşte Fericit şi frumos..şi o săptămînă de vacanţă minunată şi lungă :D

    RăspundețiȘtergere