marți, 5 aprilie 2011

my favourite movie...

Dupa cum releva si titlul voi vorbi despre filmul meu preferat...Poate nu o fi the best one sau nu mai stiu eu cum,dar imi place la nebunie si de fiecare data cand ma simt mai "altfel" il privesc...Am la activ 10 vizionari...mhhh...


Filmul e Perfume: The Story of a Murderer ...pentru cei care nu cunosc filmul este un thrille dupa romanul cu acelasi nume de Patrick Süskind.E povestea  unui copil orfan, bolnăvicios, el nu reuşeşte să supravieţuiască decât unicului său har: mirosul. Grenouille nu are altă pasiune decât pe cea a mirosurilor şi fiecare secundă a vieţii sale este călăuzită de simţul său hiperdezvoltat. Ducând o viaţă mizerabilă, tânărul reuşeşte să se angajeze ca ucenic la un mare meşter parfumier al Parisului, Giuseppe Baldini . El reuşeşte astfel să descopere tehnicile şi secretele de fabricare a parfumurilor, care îi duc talentul pe culmi nebănuite. După ce creează câteva capodopere olfactive, Grenouille devine obsedat de mireasma ideală, un parfum care să seducă instantaneu pe oricine i-ar intra în raza de acţiune. În căutarea ingredientelor potrivite, Grenouille este irezistibil atras de parfumul natural al unor tinere fete. El nu va ezita să ucidă pentru a le fura mireasma...


Pe mine personal filmul m-a impresionat prin ecranizarea legilor vitale ale omenirii: omul e menit sa urce si coboare,sa fie umilit si sa conduca ... prin puterea si insistenta care isi urmareste visul (facand abstractie de modul in care o face),prin un nustiu ce si un nustiu cum pe care il are doar filmul dat :d, prin opozitia dintre o Franta mizerabila,urata si murdara si rafinata,diafana lume a parfumelor...mhhh asa e de real...


Poate vreodata va veti face timp si il veti privi...poate veti intelege si alte subtilitati care fiecare le intelege...


                            Perfume: The Story of a Murderer   
                                              Dar care e filmul vostru preferat?




inspired by www.cinemagia.ro

4 comentarii:

  1. I have not seen this movie but I will try as soon as you see him! It's your fault: p

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit cartea, dar n-am privit filmul pentru ca m-am temut ca ecranizarea o sa strice farmecul. Poate il voi privi totusi, si sper ca o sa mentina doza de grotesc din carte. Din filme, ador Tacerea Mieilor, cu Anthony Hopkins.

    RăspundețiȘtergere
  3. e unul din filmele mele preferate..desi l-am privit cu multisor timp in urma..si intr- calitate nu cgiar superba..dar mi-a ramas in suflet continutul...cred ca o sa-mi fac timp liber sa-l mai privesc o data..:)...daca sa-ti spun ce filme imi mai plac...Premonition,The Notebook,If only...si latele..:)

    RăspundețiȘtergere