luni, 18 aprilie 2011

18.04.11

      Azi nu am fost la scoala...mhhh nu sunnt norocoasa (pentru ca la aceasta v-ati gandittongue ) pentru ca sunt bolnava...nu stiu ce am gripa sau raceala (nu prea fac diferenta macar ca am invaat la biobig grin ).Ma simt aiurea de tot,simt ca tot corpul ma doare...
     In ultimul timp prea multe probleme am impresia ca imi surpa optimismul...uneori ma gandesc cat o sa mai rezist,dar deoarece eu sunt de parere ca oamenii au greutatile care le merita in urma faptelor lor si proportional cu capacitatea de a le rezolva cred ca le voi rezolva...Dar nu existenta problemelor ma inerveaza pentru ca ele au asa un rol de a ne tine in "miscare" ,ci ma inerveaza faptul ca oamenii cred ca eu nu pot sa am probleme si cand le am apoi se enerveaza pe mine ca ma preocup de rezolvarea lor..crazy nu?...mhhh optimismul si vointa mea trebuie reincarcat,cred ca trebuie sa apelez la "bateria" de rezerva big grin
    Azi s-a inceput ultima saptamana inainte de vacanta (omg de abia acum am inteles asta :d)... peste cateva zile vom avea o saptamana de odihna,libertate si timp liber...ufff...Tot de azi se incepe Saptamana Mare,deci trebuie saa fim mai buni si sa ne pregatim moral de Paste...nu sunt eu o evlavioasa,dar consider ca e o ocazie buna sa ne curatim mintea de tot ce e aiurea si sa creem o stare de satisfactie...
   Sper sa ma fac bine in curand...sincer vreau la scoala,e aiurea sa stai acasa bolnav...O saptamana frumoasa tuturor love struck

 


9 comentarii:

  1. I hope you'll be fine again! I wish you that! Be healthy again, that you are always cheerful!

    RăspundețiȘtergere
  2. ths a lot my dear :) i hope everything will be all right

    RăspundețiȘtergere
  3. mda,
    într-adevăr să stai acasă bolnavă nu e cel mai bun lucru. am fost și eu saptămîna trecută acasă,în pătuț la cald, cu pastile și muulte ceaiuri.
    sper să te faci bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vive la résistance! I understand your (other) problems and I support you with this message!

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you for visiting the "photosphera" and good work in the future with your lovely area.

    A hug dear

    RăspundețiȘtergere
  6. thank all you for being with me :x

    RăspundețiȘtergere
  7. stiu ca la scoala nu e super...dar mai bine acolo cu colegii decit acasa...singura....uiatete pe fereasta sau esi afara...si lasa ca soarele sa te inasanatoseasca...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. shockchat: cred ca asa si ma apuc sa fac de maine :))...merci

    RăspundețiȘtergere
  9. insanatorsire grabnica!!...
    si o saptamina frumosa si curata!:*

    RăspundețiȘtergere