luni, 4 aprilie 2011

ballet

    


   De mica mi-a placut baletul...niciodata nu am vrut sa-l practic,dar mereu l-am admirat...Cand eram mica aveam o jucarie care canta si pe ea se rotea o balerina...atat de tare ma fermeca,o priveam ore in sir...Eu nu acum am descoperit baletul cum  altii o vazut un film si vai ce mari fani a baletului...Mi-e imi place atmosfera si senzatia aia de plutire cand privesti...


  Admir din toata inima persoanele care practica acest gen de arta...pentru ca ele sunt intruchipare a disciplinii,rabdarii,vointii si dedicarii.Balerinele de regula au doar poantele si miile de ore in spate de munca...nimic mai mult,fiindca un succes se obtine doar prin multa dedicatie,iar dedicatia intodeauna cere timp...ce mai ramane pentru celelate.


   


    E uimitoare vointa pe care o au: sute de ore de antrenament,de mici!,diete,abtineri,munca...doar pentru 2 ore de spectacol...Dar pentru ele nu-s 2 ore...baletul e toata viata...
   Cata tandrete,feminatate,gingasie si putere intr-un omulet mic in rochie volanata si poante...
    De mai mult timp planific sa ajung la o seara de balet,dar nu gasesc timp (hmm si n-am cu cine :d)...E atata rafinament,plutire si relaxare...da cata emotie...Speram ca saptamanele astea ajung...Iar celorlati le dorec sa gaseaca si ei 2 ore si sa mearga la un spectacol de balet...iar celor care nu au fost niciodata...luati pe cineva "de manuta",procurati 2 bilete si ...curaj... nu veti regreta...


   



3 comentarii:

  1. ah, eu pe la vreo 8 ani vroiam sa ma apuc, dar ai mei mi-au zis ca deja era prea tirziu. dar era doar un pretext, pentru ca dupa asta am aflat ca puteam s-o fac. in schimb am facut multi ani alt gen de dansuri si toate miscarile elegante ma fascineaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu admir astfel de persoane..imi place baletul..posibil mai putin decit tie..dar oricum..:)...si mi-ai facut "pofta" sa cheltui 2 ore din viata mea in asa mod..:)

    RăspundețiȘtergere