marți, 5 aprilie 2011

predict future :))

Acum cateva zile ma suna emotinat o prietena si imi spune: tu prezici viitorul,fata...:)) LOL...I-am spus respectivei ca se va impaca cu pritenul ei...pfff eu inteleg ca era emotionata,dar chiar asa declaratii...

Nu e prima data cand mi se spune asta..pfff dam si mi m-am imaginat eu intr-o pelicula de aia stralucitoare,cu un turban pe cap si o biluta de aia in care se ghiceste :))...pfff

Da,de cele mai multe ori ceia ce spun se adevereste,dar nu din cauza "puterilor mele extrasenzoriale",ci din faptul ca sunt fata desteapta blushing,stiu sa fac legaturi de alea cauza-efect care ne invata la istorie :));am mai studiat olecuta de psihologie si stiu ca oamenii gandesc tipic in situatii tipice plus la toate mai am si o intuitie foarte bine dezvoltata...si iaca asa toate astea compun puterea mea de prezicere rolling on the floor

Ufff si intuitea asta e o chestie de moment...de exemplu la mine intuitia apare doar il legatura cu alte persoane,in situatii personale se manifesta mai putin,poate din cauza ca de propria persoana imi pasa mai mult si mie teama sa nu gresesc...nu stiu...Si in timp am invatat ca primul gand care apare acolo in capusorul meu acela e si cel adevarat si acela e si manifestarea intuitiei la mine...

Imi place ''calitatea'' aceasta a mea...ma ajuta uneori!...la unii ii place sa ma testeze mereu ca de exemplu my Lore sau Adriana care mereu ma intreaba: hai zi ce/cum o sa fie...e distractiv si pentru mine e un fel de joc: sa vad daca am sau nu dreptate...
                                                                                  

                                                                                                ps: voi ce "talente" clarvazatoare aveti?


4 comentarii:

  1. La mn se intimpla sa se adevereasca visele..Uneori ma inspaiminta,alteori nu...
    Poate ca,dupa cum zice bunica mea,un ingeras vegheaza asupra mea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm la mine visele niciodata nu "functioneaza",in schimb bunica mea numai despre asta bv :d

    RăspundețiȘtergere
  3. ;D
    La mine se întîmplă mereu să simt pe acel care mă privește.
    și partea cu primul gînd care îmi apare funcționează și la mine și mereu e adevărat.
    cred că e vorba de intuiție ;D

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo da asta cu "privitu'" da si mai ales aud cand cineva ma vorbeste :p

    RăspundețiȘtergere