duminică, 3 aprilie 2011

ufff Sunday

   Azi m-am sculat un pic lenoasa...iarasi e duminica...si miine e luni iara..uff in fiecare duminica visez la duminica viitoare si imi spun: voi avea timp pentru toate...Afara e  o vreme posomorata,urat si parca parca o sa ploua...Insa dispozitia mea e izolata de tot ce ma inconjoara si am o stare de bine...De dimineata un prieten m-a felicitat cu 3 aprilie...am facut niste ochi mari si tot imi rascoleam prin minte ce zi e oare si ce eveniment "important"...el imi zice:da ce nu pot sa te felicit pur si simplu cu ziua de azi...e musai sa fie sarbatoare...Are dreptate,noi avem nevoie de motive pentru a fi fericiti...ca cum sa fii fericit asa pur si simplu ))..Am ras grozav...mai apoi deschid Google si  ce ma asteapta acolo... e imaginea aceasta                                                                                  
                                 
cine  s-ar fi gandit ca o imagine poate creea atat buna dispozitie...Numai am vazut-o si hop un zambet pe fata...
  Acum ma gandesc cu ce  sa-mi "irosec" urmatoarele ore da asa ca miine sa nu spun:mai bine faceam asta...
Voua va doresc o duminica de milioane si multa buna dispozitie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu