miercuri, 20 aprilie 2011

Buna dimineata :)) cred ca e buna...Gata! m-am hotarat...m-am plictisit sa stau acasa,nu ma simt excelent,dar m-am gandit ca pot eu suporta scoala inca 3 zile :)).Nu stiu vreau la scoala,nu-mi e dor de nici un prof,nici de mate si poate nici de clasa da mii dor de ei in ansamblu :p pfff plus ca vom avea vacanta si va deveni insuportabil sa dupa o saptamana "de bolnav"...Gata vorbaraia,sper sa-mi fie bine,sa am o zi buna (nu sper chiar la una excelenta,sunt modesta :p)...fuggg...o zi frumoasa mie si tuturor care citesc acest post :d

5 comentarii:

  1. eu astept vacanta ca nustiu ce :))))
    Deja mi-am facut atitea planuri...
    Profita Ella din plin de vacanta care vine...vin sarbatorile...vine odihna...relaxarea...cititul la voie...
    Enjoy your life;)

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca ai iesit din casa...asa si o te insanatosesti mai repede...:)...oh...vacanta..cum o astept...:)...am deja 2 cartulii ce vreau sa le citesc...:)...sper ca ai avut o zi frumoasa...asai>???

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc la toate,dragile mele,ca-mi sunteti alaturi si ma sustineti :)Astept si eu vacanta de nu mai pot...inca 2 zile de scoala...pfff

    RăspundețiȘtergere