miercuri, 28 septembrie 2011

about what around me now

Este o leapsa. Demult nu facusem una ))) Ideea initiala era sa scriu ce ma pe birou, dar eu nu stau la birou...imi place sa fiu libera si peste tot. Voi scrie despre lucrurile care se afla in apropiata mea vecinatate :d. La moment stau pe pat,fiindca ma simt destul de rau, dar lumea mea plina de haos e aceeasi ca deobicei :p. Pana ajung la lista propriu-zisa, nu vreau sa ma credeti o dezorganizata....ba din contra iubesc la nebunie ordinea, punctualitatea si sunt foarte organizata si calculata,dar adesea compesez ordinea din viata/gandire cu haosul din jurul meu )))




Deci ce vad eu in jurul meu:

* USB de la telefon
* un Cospomolitan englez 
* cartea de mate cu un caiet  in ea
* multe pixuri si creioane (parca as fi la gradinita :D)
* castile
* o sticluta de parfum de la Victoria's Secret
* un stick
* un bol cu zmeura
* o cana mare de ceai
* niste pastile verzi
* o pernuta moale
* telefonul mobil
* niste agrafe de par
* langa pat e crema mea de corp din maracuja si mango
* un caiet cu desene de bijuterii
* jumate de pachet de Orbit
* era sa uit...laptopul
                                                               Voi ce aveti in jurul vostru?

11 comentarii:

  1. Ella, chiar in fata mea este blogul tau:)
    Altele: o cana cu ceai verde, o carte ''Gramatica Limbii Engleze - Editia 1984 - Editura Stiintifica Si Enciclopedica'', un pix Edding 2185 albastru, un bol cu zmeura (lol), zeci de hartii A4 cu notite referitoare la blogul meu, un poster PJ Harvey, un Collins Classics ''Thomas Hardy - Tess of the D'Urbervilles'' - integral in Engleza - cumparata de la Carturesti, obviously, si o cutie de sticla cu ceai de la Serendipity, pe care o deschid doar pentru a inspira aroma.

    RăspundețiȘtergere
  2. In fata mea se afla monitorul, 2 maimutoaie, modemul, webcam-ul, tastatura:)

    Apoi restu: telefoane, oja, agenda, batista, birou, pat, fotoliu:), dulap:-? caiete, trusa de machiaj, multe vad:))))))) :D:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai monitorul,boxele,un calendar,hartii peste hartii ,veioza ,servetele,un parfum,telefonul oglinda si un maimutoi:))

    RăspundețiȘtergere
  4. )))) ce funny ...hai ca nu numai la mine e asa "multitudine" de lucruri in jur :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Pf fetelor ce curăţenie e la voi. La mine am de scris vreo 200 de ani :D deci multe pixuri,creioane,carnete cu notiţe,o jucărie de pluş,creme şi chestii de fete,oje,un pahar cu lapte,laptop,aţă,nişte cărţi,un caiet,telefon mobil,usb,multe brăţări,o brăţară începută dar neterminată,o chestie făcută de mine mult timp în urmă,o pereche veche de cercei,stickere,foiţe post-it,pick de la chitară,un SD card de la aparat şi etc. etc. etc. :DD

    RăspundețiȘtergere
  6. :d si care credeam ca numai la mine e asa....hai ca e bine sa ne "uitam prin jur" )))

    RăspundețiȘtergere
  7. :D off la mn e haos..de la un monitor, 2 boxe,webcam..o clepsidra,niste suvenire,fotoaparat,USB, carti..(muulte)pixuri,creioane,o sticla cu apa, ochelari,oja,niste solutii pt ten,lotiunea mea de corp din levantica, un pachet de seminte floarea soarelui..si multe altele..:D

    RăspundețiȘtergere
  8. waa, cred ca o sa preiau si eu leapsa asta. cind o sa am chestii mai interesante in jurul meu. haha. =D

    RăspundețiȘtergere
  9. @zsilvia: asta nu e haos, e lumea noastra creativa ))))

    @dreamyquirks: o astept cu nerabdare ;)

    RăspundețiȘtergere