sâmbătă, 10 septembrie 2011

fashion in my eyes

                    

Da fetele mele (si eventual si baieti) azi vorbim despre moda,stil,frumusete...Felicitarile mele intarziate cu Ziua Internationala a Frumusetei (a fost ieri dar oboseala m-a impedicat sa apar pe aici).

Nu va spun ce tendinte sunt toamna aceasta,ce si cum sa asortati sau nu mai stiu eu ce alte informatii care le gasiti la o distanta de un click pe Google...eu vreau sa vorbesc mai mult de interpretarea modei.


Nu ca am facut eu nustiu ce mare descoperire,dat tot mai des fara sa imi propun observ cum tinerele (in special!) tind sa poarte ceva "de firma" vazut prin nustiu ce revista sau serial.Si cum unele din hainele acele costa o mica avere prefera sa aleaga o varianta mai apropiata:  "fake-urile"....De ce ? De ce trebuie neaparat sa porti o geanta ca aia sau un maiou ca alalalt.Ce castigi in afara de cateva sosoteli hazlii pe la spate... Pe cine impresionezi: pe colegii de a 7 care nu au habar cei aia "firma" sau pe acei care inteleg si rad pe seama ta sau pur si simplu te ignora."Firma" e un stil de viata,statut si nu oricine ar trebui sa aiba "acces" la aceasta clasa.

Mhhh mai e si alta problema,dar asta se refera la alea "fite"... care nu inteleg nici o boaba in moda, calitate si se dau mare experte.Personal am avut ocazia de a discuta cu "una". Vorbeam de gentile Birkin de la Hermes (cele mai scumpe genti din lume ,la moment). Mie chiar imi plac la nebunie ca disign, dar never nu as da asa bani...In fine..Eu mentionez ceva de ele si ii arat o poza,da ea "experta": fuuu parca sunt de la piata.Eu ii explic cei cu firma aceasta si cat costa o geanta (vreo 30000-60000 $) si ea momentan: sunt foarte finute si cu mult gust ))))))....Si situatii de astea am o sumedenie...

De ce sa desconsideri o haine no name doar ca nu are un brand renumit  in spate.Adesea sunt lucruri foarte bune si la un pret mult mai rational.

Brandurile sunt ca un pasaport in "elita",dar ca sa ajungi la ea mai nevoie si de bilet!
Fiti,dragile mele rataionale si sincere. Nu tot ce poarta o eticheta "sonora" e ceva frumos si ceva care ti se potriveste.Apreciati frumusetia adevarata si fiti sincere...Purtati ce va place si ce va sta...Fiti voi insusi.

Video e la tema,dar nu l-am pus anume pentru aceasta,imi place idee din el...

Imi beau ceaiul in liniste.Visez la ceva cu ochii deschisi si mor de oboseala...

7 comentarii:

  1. Place tare! :D stii tu de ce! Te pup dulce draga mea si esti cea mai bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Urasc persoanele snoabe care isi cumpara lucruri numai din mall si se lauda cu asta . Si eu am cateva lucruri din mall dar asta nu inseamna ca ma laud sau sa spun ca imi iau numai lucruri de firma . Stiu sa mai cumpar si cate o bluza de la un magazin de la coltul strazi .

    RăspundețiȘtergere
  3. @Loredana: Multumesc mult fata me! Ma bucur ca-ti place, desi tu te afli la polul opus de ce am scris eu in postare,my little fashion icon

    @Andreea: Multumesc pentru sustinere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Those sandals with red nail polish, which are more trendy, a lot of fascinating ....

    Madagascar is an island still almost untouched, too bad it's so far away, your geography teacher has good taste.

    Good week dear

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ivo Serentha: i like those sandals too.

    Hugs dear

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, de cite ori am dat de genul asta de fete care se ghideaza doar dupa pret. si cheltuie bani indodii pe timpenii. dude, think, think. >.>

    RăspundețiȘtergere
  7. @dreamyquirks: mhhh cred ca ele sunt peste tot :D

    RăspundețiȘtergere