duminică, 4 septembrie 2011

mergând împotriva tuturor

Azi vorbim despre ura....Mhh de ce? Pentru ca asa mi-a venit mie,pentru ca o simt tot mai profunda si mai aproape.

Nu stiu de ce oamenii urasc...Nu cunosc acest sentiment (si sper degraba sa nu ma "viziteze",fiindca si asa uneori sunt exagerat de egosita).Cineva cu cateva ore in urma pentru aceasta afirmatie m-a numit "ipocrita": toti oamenii urasc...

Toti oamenii sunt diferiti din punct de vedere stiintific cum putem fi la fel.De ce judecam dupa aparente si prejudecati...

Nu urasc!Si nici nu invidiez pe nimeni...Poate intelegem diferit aceasta notiune...Eii bine pentru mine "ura" e atunci cand vrei sa distrugi,sa nimicesti si eu nu am...Ati spune ca am o viata roz daca zic asa...Nu! Am tradari poate de care unii nici nu banuiesc,am lacrimi,am durere pe care unii s-au straduit sa mi-o "ofere" sau nu sa mi-o provace,am invidie, ba mai nou si ura...da eu nu urasc pe nimeni...

Puteti sa nu ma credeti (si asa vi se pare tot ce scriu un calambur) da eu stiu ce stiu eu eu,numai eu stiu ce simt si cum...

Nu invidiez pe nimeni pentru ca nimeni nu are o viata perfecta pe care as putea sa o invidiez.Fiecare are ceva ce altii isi doresc si nu are ceea ce vrea el: ai bani,nu ai afectiune; ai afectiune nu ai dragoste; ai dragoste nu ai frumusete etc.

Nu inteleg de ce tot mai des in jurul meu "am" de astia plin de invidie,minciuna,complot,ura...De ce? Ce nu va ajunge,oameni? Ce optineti daca aveti toate astea in voi? Va simtiti mai impliniti,iubiti,puternici?...Nu! Sunteti singuri,mahniti,plin de durere, va chinuie invidia si va roade suspiciunea...
                                        
Mhhh nu am facut post-ul asta cu scopul de a invinui pe cineva,nicidecum: fiecare isi traieste viata dupa cum il duce mintea...Nu e un post de a ma lauda ca "ia uite ce fata buna".Nu sunt buna, dar nici rea...Sunt eu asa cum sunt si nu oblig pe nimeni sa aiba vreo parere de bine sau rau despre mine.

Vreau doar sa traiesc linistit.Nu stiti ce inseamna sa te scoli dimineata si sa zambesti de aia ca te iubesti tu pe tine,esti multumit de viata care o ai,nu ai pica pe nimeni,capul tii gol de tot felul de planuri "diabolice" si sentimente...eu stiu si asa vreau sa fie.

Nu vreau sa fiu ca toti.Sunt ca mine: in harmony with myself...


                    

5 comentarii:

  1. Eu cred ca poti sa urasti pe cineva doar daca l-ai iubit. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ella, sustin atitudinea ta. In orice caz, ura e o pierdere ineficienta de timp, so just smile and care for happiness :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Petra the ancient civilization that existed thousands of years before us, fortunately, have remained their works.

    Beautiful story and even video, hello dear

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nu-mi place e cind se presupune ca daca displacem pe cineva, ii invidiem. Nu. Daca cineva pur si simplu mi-e antipatic, taie-ma, ca nu-l invidiez. In esenta nici mie nu-mi place sa port pica sau ura pe cineva. =)

    RăspundețiȘtergere
  5. @C.L.M.: practic e asa,dar eu am vazut si exceptii ))

    @Colorful_Balloons: multumesc pentru sustinere

    @Ivo Serentha : thanks dear!

    @dreamyquirks: ooo si mi-e tare imi "place" viziunea asta :d

    RăspundețiȘtergere