vineri, 23 septembrie 2011

Schindler’s List



Lista lui Schindler, o capodoperă cinematografică,regia Steven Spielberg câştigătoare a 7 premii Oscar, inclusiv pentru cel mai bun film şi cel mai bun regizor, a cucerit atât criticii de artă cât şi publicul. 
Filmul prezintă o poveste adevărată a enigmaticului Oskar Schindler, membru al Partidului Nazist, un afemeiat şi un profitor, dar care reuşeşte să salveze vieţile a mai bine de 1100 de evrei în timpul Holocastului. Filmul este o mărturie emoţionantă despre ororile războiului şi despre alterarea caracterelor umane în timp de război. Războiul este placa turnantă în jurul căreia se desfăşoară acţiunea şi intriga filmului, reprezentând o cale de mântuire pentru unii şi condamnare pentru alţii.
Daca nu l-ati vazut inca, aveti toate motivele sa-l vizionati!!!


Lista mea de recomandari cinematografice continua.Azi va prezint un film fenomenal.Poate in ziua de azi multe filme au asa calitativ,dar credeti-ma e pur si simplu fantastic.E unul dintre cele mai bune filme ale omenirii,deoarece spune in esenta o particica din povestea noastra.E un film care poate fi privit la orice varsta, si de fiecare data vei mai gasi in ele ceva fenomenal. 


O adevarata lectie a istoriei de toleranta,mila,ajutor care tare ar mai prinde bine s-o "invatam". Daca aveti 195 minute libere (daca nu faceti-le) priviti-l.Personal consider ca toti,absolut toti au o obligatie morala de a-l viziona cel putin odata.


 Foto 2 Schindler's ListFoto 3 Schindler's ListFoto 6 Schindler's ListFoto 9 Schindler's ListFoto 28 Schindler's ListFoto 29 Schindler's ListFoto 27 Schindler's List
inspired by www.cinemagia.ro

8 comentarii:

  1. Cu adevarat un film exceptional si o poveste reala despre oameni extraordinari.

    RăspundețiȘtergere
  2. am scris si eu despre filmul asta pe blog, dupa ce l-am vizionat la scoala. la sfirsit stateam cu un nod in git si cu multe intrebari in gind. intr-adevar excelent filmul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un film extraordinar. L-am privit o dată și nu mai am curajul să-l privesc a doua oară. Dar, totuși, cred că fiecare ar trebui să-l vadă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Unul din preferatele mele! Asa filme trebuiesc privite macar o data la jumate de an pentru a ne schimba viziunile de viata

    RăspundețiȘtergere
  5. toata lumea imi recomanda filmul numai eu nu l-am vazut!
    Poate chiar saptamana asta o sa imi rezerv timpul necesar sa il vizionez.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eiii ca sa fie lista completa: ti-l recomand si eu )))). Daca serios filmul merita sa-i fie rezervate 2 ore

    RăspundețiȘtergere
  7. uite chiar azi ma pun sa-l caut si maine sau in seara asta il vizionez :D, sper daca nu apar alte planuri

    RăspundețiȘtergere
  8. Vizioanare placuta! Astept parerea ta despre aceasta recomandare a mea :)

    RăspundețiȘtergere