marți, 13 septembrie 2011

questions/answers

                        

Nu ca ar face toti, nu ca as vrea sa fiu "in rand cu lumea", nu ca as avea un scop ascuns sau nu stiu ce interes...Pur si simplu mi-a venit cu un minut in urma ideea aceasta.Vreau sa vad ce si cum intreaba lumea.


Deci asta e o sesiune de intrebari/raspunsuri... Intrebati ce ati vrea sa stiti despre mine,despre blog, viata, viziuni... macar si de vremea de afara.

                                                                                                                       Have fun (i and all you)



17 comentarii:

  1. Cum ai hotarit sa-ti faci un blog??

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu faza cu "hotaratul" cum e...mi-a venit aceasta idee in cap si basta.In momentul cand l-am conceput nu aveam idee ce vreau si pentru ce il fac.Cand am ajuns sa-i pun un "nume" si nu stiu ce alte detalii li-am pus spontan,fara sa ma gandesc...mhhh acum de as face altul cu siguranta ca m-as chinui ceva vreme...Atunci totul a fost expromt si sincer...

    ps: multi ma intreaba cu ce ocazie?...fara dragii mei,pe 20 noiembrie (data "conceperii") nu s-a intamplat nimic doar asa mi-a venit ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Do not ask personal questions, but I can stimulate you to continue the work of your space, you're a girl lively and thoughtful, all these qualities must continue.

    A caress to your skill,

    hello dear

    P.S.

    Unlike you, fortunately I can relax anywhere, just be at peace with yourself and content with what has

    RăspundețiȘtergere
  4. I suggest you look at these photos that I have visited the country last Sunday, I'm sure you'll like it!

    click Usseaux

    RăspundețiȘtergere
  5. My question is: do you see yourself blogging ten years later?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm, interesant, m-am gandit si eu la asta intr-o zi!:)

    Eu te intreb asa: Te-ai hotarat ce esti: o realista visatoare sau o visatoare realista? :>

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ivo Serentha: Thank you so much my dear Ivo for high appreciation and encouragement. You're a special person to me))))
    This visited places are exceptional. As usual you have a good taste in choosing locations. Your recommendation is very welcome especially today. I wish i were in your place )))))

    @Colorful_Balloons: interesant.Nu stiu daca as mai practica blogging la vreao 28 de ani...dar ar fi funny sa scriu fiindca aceasta relaxeaza si plus voi avea ce citi pe la vreo 70 de ani si ma voi simti din nou tanara )))))))

    @C.L.M.: Da )))).De fapt sunt exclusiv realista, dar se mai amesteca ca si in orice fata cateodata si un pic de "visatoare" ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. :D Si o intrebare serioasa: 3 lucruri care le-ai lua cu tine pe o insula pustie?

    RăspundețiȘtergere
  9. ))))))) hmm cred ca laptopul conectat la internet,un termos cu ceai si un avion particular ca sa ma intorc inapoi cand ma plictisesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Care ar fi un lucru placut ce ti s-a intamplat azi?

    RăspundețiȘtergere
  11. Drumul de la scoala spre casa cu my Lore (in rest am dormit :D)

    RăspundețiȘtergere
  12. 3 calitati de care incerci sa scapi

    RăspundețiȘtergere
  13. Eiii nu vreau nici de-o calitate sa scap si asa cu greu le acumulezi )))) Dar sa inteleg ca la "calitati" de alea care adesea ne incurca te refereai: incapatanare,impulsivitate,vorbesc prea mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Vrei sa fii milionara ? ))))

    RăspundețiȘtergere
  15. mhh Eu vreau sa fiu fericita! Fericirea pentru mine nu semnifica neaparat sa fiu milionara, vreau sa am atat incat visele sa mi le pot indeplini (dar nu toate ca dupa aia nu mai avem la ce tinde DDD).De regula milionarii nu sunt fericiti si au o serie de probleme (vorba aia: nu poti sa le ai pe toate)...Deci nu vreau sa fiu milionara,vreau sa fiu indestulata :P

    RăspundețiȘtergere