marți, 27 septembrie 2011

happy birthday Google

                                

Azi "prietenul" nostru de fiece zi implineste 13 anisori )))  Google  e omniprezent in viata fiecarui internaut.Ne sculam si ne culcam cu el; scoala,distractiile,bloguri si toate ce ne "inconjoara" sunt gestionate prin el. Google a facut sa avem lumea la un click distanta (la propriu). E destept, rapid, inventiv, colorat...e al nostru al tuturor.

Pentru mine Google e una din cele mai necesare inventii. El e profesorul meu la toate obiectele (salutam Wikipedia pe aceasta cale) ))), e coordonatorul meu de referate, e galeria mea de poze, e muzica buna, e sutele de filme, e harta mapamondului, e conversatiile lungi si prelungi, e lectura mea, e baza de ideii, e translation meu care ma scapa de toate barierile de limba, e blogul meu la urma urmei )))

Mhhh ce ar fi viata noastra fara el ???

La Multi Ani sa traiesti si sa te "inmultesti" :D

                                                                                                       Ce semnifica Google pentru voi?

6 comentarii:

  1. Happy Birthday, Google and Long Sunny Live Ella!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani to Google,
    el e un fel de "Best friend"
    in el gasesc o sursa buna de inspiratie, muzica buna,intr-un cuvint ajutorul de care am nevoie neori))

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru mine GOOGLE este cel mai bun prieten... când nu știu sau caut ceva important, îl întreb pe cel mai bun prieten al meu GOOGLE :D

    La Multi Ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt de acord cu fiecare cuvint...nimic de adaugat sau de omis....

    cool blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. oohhh...my virtual friend - GOOGLE ....la muuuuullltiii anisori!!!!

    RăspundețiȘtergere