sâmbătă, 19 februarie 2011

Azi am avut o zi plina ...M-am distrat din suflet...De mult nu am mai facut-o cred...Am vorbit cu persoanele care stiu intodeauna sa-mi aduca liniste in suflet si sa ma faca sa ma simt fericita...Am umblat aiurea,am ris,mi-am adus aminte de mult...Acum am intrat pe mess...my Lore e trista...ceva nu e inregula...nu pot sa o intreb..nu stiu cum e mai bine sa procedez...Stau si beau vin si maninc cascaval...Vreau sa incheii ziua asta frumos...Vreau sa am si eu o zi frumoasa cap coada...Uff
...........................................................................................................................................................


Sint situatii in viata cind vrei sa spui ceva,vrei sa faci ceva, numai ca nu stii cum sa o faci,cind...Eu stiu doar un lucru...Stiu de ce vreau sa fac asta...Pentru ca imi pasa...dar mai departe doar intrebarii...Ma simt aiurea,capul meu nu mai gaseste nici o varianta plauzibila si veritabila de a spune ceva...Nu imi plac asa  situatii...ma simt timpita si aiurea...Cel mai aiurea ca e ca cuvintele nu ajuta in astfel de situatii...altceva nu am ...deci nu pot face nimic...super...ma doare..de ce?... pentru ca nu pot nimic...
i'm sorry

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu