vineri, 25 februarie 2011

forgive & forget


   
 Vreau sa vorbesc azi despre uitare si iertare...Multi spun "iert da nu uit" si invers...Eu nu fac nici una nici alta,asta e un fel de crez de al meu care cred ca toti il stiu...De ce asa?...Nu stiu...De multe ori m-am gindit ca daca iert se va repeta si daca uit apoi ce am mai invatat din asta.Nu e cea mai usoara cale aleasa pentru ca memoria mea e supraplina si analizez mereu ce si cum...nu-i usor...Insa am si o metoda alternativa...nu aduc aminte la ceilati in felul asta creez senzatia de uitare si se instaureaza o situatie lejera...Eu din firea mea sunt o persoana extrimal de atenta,in special la lucuri marunte, si de multe ori oamenii considera ca nu am fost atenta,nu am observat..ney ney ney...asta o crede-ti voi :D:D
   Uitarea in general e o actiune de incurajare a greselilor si de multe ori greselile facute de aceiasi persoana se repeta...sunt prea mare ca sa cred ca oamenii invata din propriile greseli si le evita pe viitor...NU!...oamenii vor proceda la fel...si de ce ma rog eu sa uit ca s-o patesc iar?!...Nu inteleg persoanele care sterg totul cu buretele si o iau de la capat...greselile lasa amprente asupra destinului si destinul meu nu e tabla ca sa-l curat cu buretele.
   Eu nu urasc si nu tin pica pe nimeni,eu nu am o "lista neagra" pe care ii pun pe toti cei ce napastuiesc :)),dar sunt mai atenta pe viitor atata tot...Eu tot sunt constienta de ceea ce fac si nu cer nicicind ca cineva sa fie indulgent cu greselile mele...mi le asum...Nimic personal...Ma autoprotejez si asa stiu eu sa traiesc...                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu