miercuri, 23 februarie 2011

Stau...beau o infuzie pentru raceala mea...Azi nu m-am dus la scoala,deoarece sunt bolnava.La amiaza am iesit...Afara e frig si murdar.doar stii k nu-mi place asa...Am stat la o sedinta 3 ore...Ma plictiseam.Apoi am iesit cu niste prieteni la o cafea...Cafeaua a fost super...am servit-o intr-un local super fine,Cafe-Cafe...e glamuros,dar primitor...Imi place localul inca de cind l-am descoperit,cu vreo 2 ani in urma...Azi cineva m-am intrebat de preturi,va spun sincer habar n-am...insa cu siguranta adecvate (sunt cam neatenta la asa lucruri,desi nu ar trebuii)...Chiar zilele trecute am vrut sa fac o postare despre el,dar daca voi vorbi mult apoi iar toti cunoscutii mei vor da busna si sincer vreau sa ramana ceva unde pot sta in pace fara a avea "riscul" de a na vedea cu cineva cunoscut.Apoi am venit acasa...Am fost cu mama la cumparaturi,am in inghetat...Mi-am luat pastilute,sper astea sa-mi ajute...Nu-mi place sa fiu bolnava...Acum vreau sa scriu o postare "filosofica"...Si dupa asta liuliu...Aseara toata noaptea am avut cosmaruri,sper azi sa ma odihnesc...Miine tot stau acasa...Pe miine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu