luni, 14 februarie 2011

ufff in sfirsit am si eu un moment liber...vreau sa scriu...mii dor sa scriu...Azi a fost o zi superba,dar nu de aia ca neaparat a fost Valentine's Day...pur si simplu  de aia ca a fost o zi superba :D...M-am sculat mult prea obosita...Am inghetat de dimineata... dar soarele mi-a inveselit ziua...chiar am nevoie de el... imi da energie...La scoala ....mda....trecem si peste faza asta ....apoi....apoi am venit acasa...hmmm ...M-am intilnit azi cu un vechi prieten,mult prea vechi :D...a fost ceva spontan,nici nu stiam ca e in oras...nu l-am vazut de vreo 4 ani...Mi-a facut placere sa-l vad...De ce?... Asta chiar nu stiu...Mi-am amintit de mult prea multe...Uneori ajung in situatii de astea si constiintizez ca uit adesea de mine...de cea de atunci...Am sarbatorit azi...am sarbatorit ca inca ma iubesc...ca mai am timp din cind in cind de mine... De asemenea am inteles ca sint oameni care tin la mine (nu cei care credeam eu :D),nu as fi crezut ca voi spune asta ,dar: "aparentele citeodata inseala",a fost o surpriza placuta si neasteptata...ufff cred ca a fost o zi a descoperirilor si redescoperirilor...Da by the way am sarbatorit si Valentine's Day.   


Acum beau ceai cu miere si vreau sa ma culc...asa mii somn...Vreau miine sa am o zi buna...Nu...Miine cu siguranta voi avea o zi buna...De ce? Pentru ca asa vreau eu :D:D...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu