vineri, 18 februarie 2011

Buna seara mie si blogului meu...e devreme da deja sunt epuizata...abia ma mai tin...azi am avut o zi plina...mie in general imi plac zilele de vineri in mod special,intodeauna ma simt bine...M-am trezit azi tirziu si somnoaroasa,am fugit la scoala....la scoala plictiseala...ma irita uneori scoala si tot ce e in ea...Vreau sincer o schimbare...Vorbeam azi cu my Lore ca vreau sa fac ceva...Nu stiu nu demult ma faschinau hand-made-urile...nu ca oi fi mare artista eu,dar stiu ca am nevoie de o noua ocupatie...Eu ma plictisesc mult prea repede de ceea ce fac,iar monotonia ma omoara...Chiar vreau sa fac asta si o voi face...Vreau sa ma apuc sa citesc...nu vreau sa o fac de aia ca asa trebuie ,vreau de aia ca simt eu nevoia.In ultima vreme am citit nu stiu ce si nu stiu cum...de toate si nimic...Mai am si alte ginduri,dar pentru realizarea lor am nevoie sa vina  primavara...sincer, nu-mi place iarna,ramin fara energie,sunt nervoasa,indiferenta...ufff  in general la mine toate lucrurile mai putin bune se petrec iarna,de aceea vreau altceva...Stateam la lectii...afara ningea...urit...imi era frig inauntru...Acum ma duc sa-mi adun lucrurile de pe jos...am venit nervoasa si plictisita si le-am aruncat pe toate...Afara e noaptea,frig,murdar si orasul e gol...Nu-mi place...Miine va fi o zi frumoasa,am multe de facut si sper sa le reusesc pe toate...Acum caut o piesa care sa coincida cu starea mea de spirit,o postez si gata ma culc...Sfirsit acestei zile. 18.02.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu