miercuri, 2 februarie 2011




Ce e suferinta.......? In moment dat suferinta pentru mine se exprima prin teama,nervi,neputinta...Cel mai aiurea e cind oamenii de alaturea sufera....ei nu se pling,nu schiorlie,da tu ii simti,simti cum vibreaza in ei suferinta...Autodistrugere...Si cum pot eu sa-i ajut...nu pot...Vreau sa le vorbesc - nu shtiu despre ce ,cuvintele mele nu mai au nici un sens,purtarea mea e banala....Suferinta se citeste in ochi...ochi nu pling,ei gem de atita durere....Ma doare... Eu chiar tin la ea... o ador...de ce? nu shtiu...da sincer imi pasa de ea... si vreu din toata inima sa ii fie bine...cu adevarat...putin conteaza acum pentru mine  care va fi acest "bine" a ei...Eu vreu sa o stiu fericita ...da mai inainte de toate vreau sa o simt fericita...
                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu