vineri, 11 februarie 2011

i'm sorry...


 Spun fraza asta destul de rar, dar astazi cred ca merita sa o spun....A fost o zi grea...mult prea grea...De cele mai multe ori nu-mi cer scuze chiar daca gresesc,stiu ca am gresit,dar nu-mi pot cere scuze...si recunosc ca am gresit la fel de "des" cam de cite ori imi cer scuze...Stiu ca nu-i corect,dar adesea nici oamenii din jurul meu nu sunt corecti,atunci de ce eu sa fiu...Oamenii de cele mai multe ori isi recunosc greselele nu pentru ca asa considera,dar o fac pentru altii,pentru "a fi priviti cu ochi buni"...Eu nu vreau asa...Sunt prea egoista ca sa-mi traiesc viata dupa regulile lor...Dar azi vreau sa-mi cer scuze si o fac de aceea ca asa simt eu...vreau si punct...poate miine voi crede altfel (cu siguranta voi crede altfel :D) dar acum asa simt...
 Sunt obosita...imi beau ceaiul mult prea lent,abia imi mai misc degetele pe tastatura...ma oboseste tot cei in jurul meu...vreu ceva nou...vreau....ce vreau?... nu shtiu...vreau sa-mi fie bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu