luni, 28 februarie 2011

the last day of winter

Off ma uit in calendar...e data de 28 februarie....yupii asta inseamna ca e ultima zi de iarna...Am asteptat ziua asta inca de prin noiembrie ...De ce ? Nu stiu,eu nu ma simt bine iarna...e frig,toata lumea e posomorata,totul in jur e monoton...De miine e primavara,deci de miine e soare,cald,verdeata si bine in suflet(s-o cred eu nu :D:D)...Stiu ca buletinul meteo spune contrariul,dar eu asa ma simt...Stiu ca miine nu se va deosebi mai cu nimic decit azi,dar pentru mine e altfel...Mai este o persoana care stiu 100% ca crede ca mine si cu siguranta si la ea viata de miine va fi mult mai frumoasa decit ultima luna...


Acum citeva clipe am incercat sa-mi aduc aminte de ce a fost iarna asta...uff daca ma gindesc bine nu a fost asa rau,pe alocuri chiar foarte bine,dar oricum...nu vreau sa povestesc nimic (e iarna mea :D)...


Deci bye bye winter,welcome spring :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu