luni, 21 februarie 2011

revenge

Razbunarea...hmmm...cuvintul care vehiculeaza acum mai adesea in jurul meu...Azi m-am vazut cu un amic...Am vb o ora 90 % din tot ce am discutat se refera la faza data...Nu stiu...Pentru mine razbunarea e o manifestarea a primitivismului...De regula lumea se razbuna pe acel cineva care ia facut un rau...dar de ce sa te razbuni?.. Ce schimbi...Iti irosesti viata si timpul gindidu-te ce  sa mai faci ca sa-i strici viata celui de alaturea si defapt nu observam ca ne cheltuim si ne destrugem propria viata...Razbunarea in cea mai mare parte se refera la starea noastra mentala,planuri de ale infricosatoare care ne usuca creerii toata noaptea,dar care de cele mai multe ori nu ajung sa fie aplicate...Nu stiu...Eu sunt poate mai ciudata...Nu sunt "in rind cu oamenii" :D...dar eu nu am acest sentiment...Eu am o teorie mai aparte de viata: daca nu a iesit ceva bine inseamna ca am gresit si eu cu ceva,am fost prea oarba,credula,intunecata si nu am putut preveni ceea ce imi provoaca mai apoi durere...De ce noi oamenii preferam sa vedem in altii vinovatii si nici de cum in noi...hmmm....odata cind ardeam eu de mare "razbunare" my friend mi-a zis: cit timp tu te vei razbuna pe mine eu imi voi trai viata fericit si tot tu vei iesi in pierdere...it's right..chiar daca nu i-am spus-o ...si nici nu am luat-o in consideratie la inceput...mda...asa si a fost el bine merci si eu urindu-l pentru ca el e fericit si eu nu...mda... 


E trist ca cind e vorba sa stam cu un prieten,sa bem o cana de ceai in liniste,sa mergem pe drum ametiti de o placere launtrica nu avem timp...bine ca avem timp de razbunari...


Nu conving,nu sfatui si nici nu zic nimic...fiecare va avea soarta pe care o merita...(Asa imi era azi bine...el vb eu priveam pe geam si rideam ...de ce?...pentru ca e prea impulsiv...iar eu inteleg ce vreau eu sa inteleg :D)


Deci,oameni buni,face-ti ce,cind,cum vreti...tot la urma urmii raminem singuri in fata greutatilor si tot noi le infruntam...


Now...mii rau...ma doare capul...da sunt fericita..de ce?... nu stiu...beau ceaiul meu...ascult o piesa si...noapte buna...


                        I'm happy because  i'm happy...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu