duminică, 27 februarie 2011

the end of my weekend

Offf...Azi am avut parte de o zi super...Dupa o saptamana in sfarsit m-am eliberat de gripa mea si am putut sa ma bucur si eu de viata :D:D...Am iesit in oras,cei drept am inghetat pfff,dar m-am distrat pe cinste...Cu o "turma" de prieteni cam prea nebunatici am umblat prin tot orasul sa cautam martisoare  (n-am cumparat nici unul :D,deoarece de fiecare data cind gaseam ceva cineva zicea:"hai acolo,cu siguranta sunt mai frumoase"),apoi am intrat si am baut cafea,ceai,iar cafea si iar ceai...am mincat o chestie care nu prea tare mi-a placut...Apoi am cautat "chestii interesante in stil romanesc" pentru ca  vin in vizita niste prieteni de-a prietenilor mei din strainatate...Am ras,povestit si inghetat pina seara,apoi iei au plecat la aeroport sa-i intimpene eu acasa...In drum spre casa am intilnit-o pe Ann ea tot inghetata ca si mine...am vb un pic...Am venit acasa...stau si caut cartea de informatica,miine am test pfff...Vorbesc cu mai Lore (despre ce nu va spun :)) ),dar cert ca rid cit pentru toata viata...daca sincer am 30 de minute si am scris ultimele 3 rinduri...offf...Beau ceai si scriu pe blog...Azi vreau sa ma culc mai devreme insa  nu cred ca se va primi pentru ca ma voi uit cu mama la un film...Deci noapte buna mie pe la vreo 2...Miine la scoala...Daca sincer vreau...Saptamana asta m-a facut sa-mi fie dor de multi,mai ales fiindca nu am contactat cu nimeni pentru a nu-i molipsi...
PS: miine e ultima zi de iarna,deci voi sarbatori...dar mai multe scriu miine

                                                                                            A good week for me and for you...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu