joi, 24 februarie 2011


Increderea...uff cuvintul in care am cea mai putina "incredere"...Din firea mea sunt o mare sceptica. Eu consider ca putini oameni pot sa-ti vrea binele cu adevarat si sa fie dispusi sa te ajute dezinteresant. Eu nu inteleg cum cineva poate sa se increada orbeste in o alta persoana. Cit de buni,draguti si sinceri am fi totusi suntem egoisti si atata timp cind nu sunt lezate interesele noastre asa "pufosi" toti suntem,dar cum avem nevoie de ceva gata cu toata increderea...Eu prefer sa ma incred pe deplin doar in mine.Eu nu propun sa traim in izolare,sa fim sceptici si banuitori la tot pasul,dar sa moderam informatia pe care o impartasim cu altii...Eu de multe ori am intilnit persoane in viata care erau legati se prieteni doar de frica "ca nu cumva sa ma tradeze,sa spuna ceva".Inainte de a avea incredere in cineva persoana data trebuie atent analizata,deoarece viata noastra cum nu ar suna de banal se afla in cuvintele noastre.                                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu