marți, 22 februarie 2011

let's see us after 7 years...


                                                                                                                                                                            

                                                        
Astazi  eu cu my Lore ne gindeam cum o sa fim noi peste vreo 7-10 ani...Mie chiar mii interesant sa-mi revad colegii si sa-mi spuna despre viata lor after school...mii interesant daca se va adeverii ceea ce-mi imaginez ca o sa fie si ce o sa realizeze ei cu adevarat :)...Despre mine...sincer eu vreau sa stiu ce va fi cu viata mea atunci,desi am impresia ca stiu.Cred ca fiecare din noi stie ce va fi cu viata lui,isi si-o imagineaza intr-un anumit fel,problema ca unii depun efort ca visele sa devina realitate si devin altii se lasa pe mana destinului...Peste 7 ani...hmmm...cred ca voi incepe o cariera frumoasa,voi avea o familie fericita si  poate tot atunci voi avea primul meu copil (cu siguranta baiat...i now this :D),voi avea putini prieteni (ca si acum ),cred ca majoritatea viziunilor si perceptiile vor fi aceleasi...doar eu sint stabila :D...Nu stiu  nu ma prea grabesc sa fiu matura,imi place acum,dar cu siguranta stiu ca voi avea o viata bestiala,deoarece pentru asta muncesc zi de zi si cred ca o merit (sorry de atita modestie :D)...Si mai stiu ca toti cei la care tin si pe care ii apreciez vor avea o viata super fericita (chiar daca alesii inimii vor fi poate mai mititei fericirea le va fi Mare)...Let's see us after 7 years...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu